Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua porta l’exposició “Obre’t al valencià” a Tavernes Blanques

El dimarts 6 de novembre va començar per l'Escola d'Adults el recorregut d'este mes per la localitat de l'Horta Nord.

Al llarg del mes, l'exposició passarà per l'IES Tavernes Blanques, el Col·legi 9 d'octubre i el Col·legi Jaume I.

El dimarts 6 de novembre, la Plataforma per la Llengua va portar l'exposició Obre't al valencià a l'Escola d'Adults de Tavernes Blanques. La mostra, que estarà fins al 30 de novembre en la localitat, recorrerà diversos centre escolars del municipi i tractarà de fer reflexionar els alumnes sobre la llengua amb que acollim als nouvinguts.

Així, cada setmana passarà per un emplaçament diferent:

• Del 12 al 18 de novembre, per l'IES Tavernes Blanques.
  • Del 19 al 25 de novembre, pel Col·legi 9 d'octubre.
  • I del 26 al 30 de novembre, pel Col·legi Jaume I.

Obre't al valencià és una exposició que vol mostrar l'oportunitat que ens oferix la nova immigració per tal d'abandonar actituds acomplexades i adoptar formes més inclusives i obertes per a relacionar-nos amb ella sense renunciar a la nostra llengua. Per a l'ONG del valencià, és important que els adolescents valencians, independentment de l'origen, reflexionen sobre el seu paper actiu en la societat, el seu entorn i l'ús de la llengua.

Parteja