Nòvas ← d’Autras notícias

Gaudeix d’un 40 % de descompte en els concerts del Festival Tardor Folk

El Festival Folk acull aquests últims dos mesos de l'any activitats de tota mena relacionades amb tots els vessants de la música folk, tradicional i d'arrel. Arnau Tordera, Magí Canyelles, Natalie Haas o Pau Riba són alguns dels artistes que participen en els concerts programats pel Centre Artesà Tradicionàrius, l'associació cultural de músics i persones interessades en la promoció de la música i la cultura tradicional catalana.

Si ets soci de la Plataforma per la Llengua, des d'avui i fins al 27 de desembre podràs gaudir d'un 40 % de descompte, per a tu i el teu acompanyant, en el preu de les entrades als concerts que trobaràs en aquesta selecció.

Per obtenir el descompte només cal que presentis el carnet de soci a taquilla. També tens l'opció de beneficiar-te d'aquesta promoció mitjançant la compra en línia (http://entradium.com/ca/) de les entrades amb el codi promocional. Per tal d'aconseguir el codi promocional per al concert al qual vulguis assistir només has de trucar al 93 321 18 03 o enviar un correu a promocions@plataforma-llengua.cat i te'l facilitarem.

I el proper dijous 15 de novembre a les 21:30 h, concert regal de Saki Guillem: Coses que no es poden veure ni amb els ulls tancats.

Saki Guillem presenta el seu disc en solitari amb guitarra i veu, prescindint dels arranjaments instrumentals i vocals de la versió gravada. Una proposta que contempla només l'essència de les cançons però explora al màxim els recursos tímbrics, rítmics i dinàmics, creant així una versió diferent i autònoma de les mateixes cançons del disc.

L'aforament és limitat, per això cal que reservis les teves invitacions enviant un correu electrònic a sara@tradicionarius.cat i el mateix dia del concert presentant a taquilla el carnet de Soci de l'ONG et donaran les teves entrades.

Parteja