Nòvas ← d’Autras notícias

Els voluntaris de la Plataforma per la Llengua comparteixen una jornada de debats i tallers en equip

El passat dissabte 20 d'octubre va tenir lloc la trobada del voluntariat amb membres de l'executiva de l'entitat i alguns tècnics de la Plataforma per la Llengua. Un total de 90 persones es van trobar a la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona. La jornada va servir per augmentar el sentiment de pertinença a l'entitat i millorar la relació entre el voluntariat i l'equip de la Plataforma per la Llengua, que han treballat conjuntament amb dinàmiques creatives.

La directora de la Plataforma per la Llengua, Neus Mestres, va donar la benvinguda a tots el participants i va donar pas a l'inici de les diverses activitats. Els participants es van distribuir en grups de treball per debatre i generar propostes i nous projectes sobre els àmbits del reconeixement internacional, el treball en xarxa, l'activisme, les comissions, les queixes lingüístiques, el creixement de les territorials, l'ús de les xarxes socials i les noves propostes de voluntariat. El president de la Plataforma per la Llengua, Òscar Escuder, va fer la cloenda de l'acte, en la qual va agrair la feina i la implicació de tothom. En els pròxims dies es crearà un document amb les conclusions i propostes de la jornada

Cal destacar la presència de voluntariat de diferents punts del domini lingüístic com l'Alguer, València o Mallorca. Agraïm molt l'esforç que tots ells han fet per assistir a la jornada.

La trobada, que es va desenvolupar en un entorn festiu, va finalitzar amb un espectacle i un dinar on vam aprofitar la companyia de tots per intercanviar les impressions i opinions generades al llarg de la trobada.

Vols col·laborar amb la Plataforma per la Llengua i ajudar-nos a promoure el català? Fes-te'n voluntari!

Parteja