Nòvas ← d’Autras notícias

Actualitzem el portal «Etiqueta’t en català», l’eina per a un consum lingüísticament responsable

Com a principal novetat, la pàgina ofereix una selecció de vins etiquetats en català i classificats per denominacions d'origen

El 2017 la Plataforma per la Llengua va posar en funcionament «Etiqueta't en català», un portal web dirigit a difondre els drets lingüístics dels consumidors catalans i a facilitar una compra lingüísticament responsable. La pàgina està dividida en cinc seccions: tres d'informatives (adreçades a les empreses, els consumidors i l'administració pública) per fer créixer el coneixement dels drets lingüístics en l'àmbit del consum, una per realitzar queixes per la vulneració d'aquests drets i una darrera per cercar productes alimentaris etiquetats en català, amb l'objectiu de fer possible una despesa responsable.

Aquest 2018 la Plataforma per la Llengua ha realitzat la primera actualització a fons de la secció de productes etiquetats en català. Una de les novetats més destacades és que ara la pàgina ofereix una selecció de vins més àmplia i classificada per les 11 denominacions d'origen catalanes: Alella, Conca de Barberà, Costers de Segre, Empordà, Montsant, Penedès, Pla de Bages, Priorat, Tarragona, Terra Alta i Catalunya.

Parteja