Nòvas ← d’Autras notícias

La Federació d’Ateneus de Catalunya premia La Corbella

La revista La Corbella de la Plataforma per la Llengua ha guanyat un dels Premis Ateneus, que atorga cada any la Federació d'Ateneus de Catalunya (FAC). En concret, la revista, de la qual acaba de publicar-se el seu número dotzè, ha guanyat el premi als mitjans de comunicació d'associacions culturals. La Plataforma per la Llengua, a més, ha estat finalista d'una altra categoria, la d'innovació, a la qual s'hi presentava el web de l'organització, www.plataforma-llengua.cat.

Els guardons es van lliurar ahir al vespre en el marc d'un acte que es va celebrar a l'Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona. Després de recollir el premi, el director de La Corbella, Jordi Manent, va definir la revista com a "modesta però bonica" i va destacar: "Si parlem en termes familiars, i tenint en compte que hi ha molts tipus de famílies, la revista ha tingut tres pares: la Sònia Llinàs en seria la mare, jo el pare i en Francesc Reverté el pare adoptiu, que va donar un nou impuls a la segona etapa". Finalment, Manent va donar la recepta per treure cada cop un producte millor: "El secret es troba en 5 ingredients: constància, eficàcia, il·lusió, rigor i modernitat".

El jurat dels premis ha estat format per la responsable d'acció social d'Abacus Cooperativa, Victòria Civit, l'ex-conseller de Cultura, Ferran Mascarell, la periodista Rut Martínez i l'ex-president de la FAC Francesc Melià.

(Fotos: Enric Mestres)

Parteja

  • Twitter
  • Facebook
  • Telegram
  • Whatsapp
  • Linkedin