Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua País Valencià organitza un taller de doblatge de cinema

L'Octubre Centre de Cultura Contemporània acollirà un taller de doblatge de cinema al valencià el proper 10 de setembre a les 17 h a l'aula 1

Per a preparar el Dia Europeu de les Llengües, l'Octubre Centre de Cultura Contemporània (Octubre CCC) acollirà un taller de doblatge de cinema al valencià que impartirà Francesc Fenollosa i Ten, expert i voluntari de la Plataforma per la Llengua. Cada persona que s'inscriga al taller haurà de vindre acompanyada d'una altra que, tot i no tindre el valencià com a llengua materna, el parle o l'entenga.

La inscripció al taller, que se celebrà el proper 10 de setembre a les 17 h a l'aula 1 de l'Octubre CCC és gratuïta a través d'aquest correu electrònic: egarcia@plataforma-llengua.cat.  Afanya't a fer la teva inscripció, només hi ha 15 places disponibles!

Després del taller de doblatge, la Plataforma per la Llengua inaugurarà l'exposició "Obre't al valencià", que es podrà visitar fins al 22 de setembre al vestíbul de l'Octubre CCC.

Parteja