Nòvas ← d’Autras notícias

Per Sant Jordi, regala el llibre-disc Mans manetes

Ja saps quin llibre regalaràs aquesta Diada? Des de la Plataforma per la Llengua et proposem el llibre-disc Mans manetes. L'Alguer: paraules, cançons i veus de minyons.

Mans manetes. L'Alguer: paraules, cançons i veus de minyons és un projecte de la Plataforma per la Llengua que neix amb l'objectiu d'oferir a les noves generacions d'algueresos -que no gaudeixen de gairebé cap tipus d'ensenyament en llengua catalana a l'escola- un producte cultural d'homenatge a la seva cultura. Es tracta d'un recull de cançons tradicionals i infantils de l'Alguer interpretades i modernitzades per un cor d'infants algueresos i per músics d'arreu dels territoris de parla catalana, com ara Claudio Gabriel Sanna, Marc Serrats, Raph Dumas, Meritxell Gené, Pau Alabajos, etc. El disc va acompanyat d'un llibre pedagògic on podràs trobar la lletra de les 22 cançons del disc, una introducció als seus referents històrics i socials, informació sobre els autors i arranjadors, i referències discogràfiques.

Fes un donatiu de 20 € rebràs el llibre-disc al teu domicili i alhora contribuiràs al finançament d'aquesta iniciativa que pretén promocionar la llengua catalana a l'Alguer. Si vols rebre el llibre a casa teva per la Diada, fes la teva aportació abans del dimarts 17 d'abril a les 14 h. També podeu passar a buscar-lo a la seu de la Plataforma per la Llengua a Barcelona (carrer Sant Honorat 7, principal 1a).

Per Sant Jordi, regala llengua catalana, regala Mans manetes

Parteja