Nòvas ← d’Autras notícias

El festival Nules Sona arriba amb la millor música en valencià

El Diluvi, Candela Roots i Prozak Soup són algunes de les bandes que participaran en el certamen, que tindrà lloc a la localitat de la Plana Baixa els dies 13, 14 i 15 d'abril. A més, s'hi celebrarà la I Trobada de Dolçainers i Tabaleters, amb l'actuació de la Conlloga-Muixeranga de Castelló.

La tercera edició del festival Nules Sona tindrà lloc els pròxims 13, 14 i 15 d'abril. Concerts, correbars, muixerangues, trobada de dolçainers i tabaleters i moltes més activitats se celebraran en la localitat de la Plana Baixa. El Diluvi, Toni de l'Hostal, Candela Roots, Prozak Soup i el Blüe són algunes de les confirmacions més esperades. El cartell combina el talent de la comarca amb les bandes més significatives de la música en valencià. El festival, organitzat per l'Associació Cultural la Corretjola i l'Ajuntament de Nules, compta amb la col·laboració de la Plataforma per la Llengua, en l'aposta de l'entitat per donar suport a les diferents iniciatives que promouen el valencià en l'àmbit musical. Totes les activitats són gratuïtes i es faran a l'aire lliure en diferents indrets de la localitat.

La programació comença divendres, amb la cercavila que recorrerà els principals carrers del poble. Tot seguit, a la plaça Major, hi actuaran el cantautor Toni de l'Hostal, el raper local El Blüe i les bandes Zahurda i Radiokrimen. Dissabte al matí és el torn de la cultura popular, amb la I Trobada de Dolçainers i Tabaleters que aplegarà desenes de colles del país. A més, la jornada comptarà amb la participació de la Conlloga-Muixeranga de Castelló, que farà diverses figures a mode d'exhibició. Els concerts nocturns estaran protagonitzats per El Diluvi (l'Alcoià), Candela Roots (l'Horta Nord), Prozak Soup (la Safor) i MIM (la Sénia).

La Plataforma per la Llengua anima a tothom a assistir a aquest festival en què es preveu un èxit de participació en totes les activitats promogudes.

Parteja