Nòvas ← d’Autras notícias

El Voluntariat de la Plataforma per la Llengua visita l’exposició "Une Catalogne indépendante?"

La visita guiada va tenir lloc el passat diumenge 18 de març a l'Espai Memorial Democràtic

Aquest cap de setmana, els voluntaris de la Plataforma per la Llengua han pogut gaudir de l'exposició Une Catalogne indépendante? Geopolítica i Guerra Civil (1936-1939). Arnau Gonzàlez, professor de la Universitat Autònoma de Barcelona i comissari de l'exposició, ha estat l'encarregat de fer la visita guiada i de contestar les preguntes dels voluntaris. L'exposició, activa fins a l'1 d'abril, explica com molts dels ministeris d'afers exteriors europeus i americans, així com la premsa mundial, van creure que durant el període de la Guerra Civil Espanyola Catalunya proclamaria la independència. Aquesta ha estat l'última sortida cultural que ha organitzat el voluntariat lingüístic de la Plataforma per la Llengua.

Si tu també vols treballar per la normalització de la llengua catalana, fes-te voluntari i participa en els èxits de l'ONG del català. El voluntariat per la llengua es planteja d'una manera transversal per tal d'aprofitar els interessos, la disponibilitat i el perfil de cada persona i adaptar-s'hi. Qualsevol voluntari, sigui d'on sigui i tingui l'edat que tingui, pot ajudar la Plataforma per la Llengua a treballar per promocionar i defensar el català. A més, gaudirà d'activitats i trobades com les organitzades per l'entitat.

Per fer-te voluntari lingüístic pots contactar amb la Plataforma per la Llengua enviant un correu electrònic a vxl@plataforma-llengua.cat o trucant al 933211803.

Parteja