Nòvas ← d’Autras notícias

El 17 de març, l’escola no té por!

La Plataforma per la Llengua fa una crida a participar en la manifestació del pròxim dissabte 17 de març, a les 17 h, al Passeig de Gràcia de Barcelona a favor del model d'escola catalana.

Després dels nombrosos atacs que el model educatiu català ha rebut en els darrers mesos, així com de la voluntat del govern espanyol de segregar els alumnes per motius lingüístics a partir del curs vinent, el proper 17 de març la comunitat educativa sortirà al carrer com a mostra de suport a l'escola catalana i els nostres docents.

Des de la Plataforma per la Llengua animem els pares, les mares, els mestres, els alumnes... a sumar-s'hi i demostrar així el compromís de la societat amb l'escola catalana, un model cohesionador i democràtic.

A les 17 h, des del Passeig de Gràcia fins a la Ronda de Sant Pere, en defensa del model d'escola catalana i la immersió lingüística. L'escola no es toca, la llengua no es toca!

Parteja