Nòvas ← d’Autras notícias

20% de descompte amb La Perla 29 per als socis de la Plataforma per la Llengua

Gràcies a l'acord de col·laboració entre la Plataforma per la Llengua i la companyia teatral La Perla 29, els socis de l'ONG del català podreu gaudir d'un 20% de descompte en la sessió dels dissabtes a les 18 h del muntatge "Sopa de pollastre amb ordi", que serà en cartellera fins el proper 8 d'abril.

La Perla 29 és un dels espais de referència del panorama teatral català, on la paraula i la tradició catalanes dialoguen amb el present. Aposta per un teatre de repertori que beu dels grans clàssics, però que alhora es vol acostar als llenguatges escènics nous i les noves veus de la dramatúrgia. La companyia teatral ha treballat per un model de teatre proper i artesà i presenta els seus muntatges a la Nau Gòtica de Llevant de la Biblioteca de Catalunya (c/ Hospital, 56). Un teatre molt singular.

A partir d'avui, els socis de la Plataforma per la Llengua tindreu l'oportunitat d'anar al teatre a veure "Sopa de pollastre amb ordi" gaudint d'un 20% de descompte sobre el preu de l'entrada per a les funcions dels dissabtes a les 18 h. El descompte és vàlid en el cost total de la vostra entrada i la d'un acompanyant.

Per a obtenir el descompte, només haureu de clicar aquest enllaç i mostrar el carnet de soci quan us presenteu al teatre.

Si voleu llegir més informació sobre la companyia i el muntatge, la trobareu aquí: www.laperla29.cat

Parteja