Nòvas ← d’Autras notícias

“Bienvenidos al català”, la nova guia d’acollida lingüística

La Plataforma per la Llengua, conjuntament amb el Consell Evangèlic de Catalunya i  la COMEC, ha publicat una nova guia d'acollida lingüística dirigida a la comunitat llatinoamericana cristiana evangèlica. L'objectiu d'aquesta publicació és apropar el català als membres d'aquesta comunitat castellanoparlant.

La relació entre les societats llatinoamericanes i Catalunya ha estat força estreta durant molts anys. Actualment viuen a Catalunya més de 500.000 persones que han nascut en diversos països d'Amèrica Llatina.

Amb la voluntat d'apropar la llengua catalana a aquesta comunitat, la Plataforma per la Llengua ha publicat la guia bilingüe català-castellà "Bienvenidos al català", on s'expliquen les característiques principals de la nostra llengua, els vincles històrics entre les dues comunitats, o curiositats sobre el català i el castellà... La publicació de la guia s'emmarca també dins els actes de commemoració dels 500 anys de la reforma protestant.

"Bienvenidos al catalán" vol mostrar a la comunitat llatinoamericana cristiana evangèlica els avantatges d'aprendre el català, una llengua de gran vitalitat, i oferir recursos per a iniciar-se en aquest aprenentatge. Han col·laborat en aquesta publicació la Direcció General d'Afers Religiosos de la Generalitat de Catalunya i la Regidoria de Drets Civils de l'Ajuntament de Barcelona.

Parteja