Nòvas ← d’Autras notícias

Entrades amb descompte per a assistir al festival de folk Tradicionàrius

La Plataforma per la Llengua i el Centre Artesà Tradicionàrius - Festival Folk Internacional Tradicionàrius han arribat a un acord per a oferir avantatges en la compra d'entrades per a la programació dels concerts de la XXXI edició del festival.

Si ets soci de la Plataforma per la Llengua, a partir d'avui i fins el 23 de març podràs gaudir d'un 40% de descompte per a tu i la persona que t'acompanyi en el preu de les entrades als concerts que trobaràs en aquesta selecció, que se celebraran a l'auditori del CAT.

També podràs gaudir d'un 50% de descompte en el preu total de l'entrada a la Festa de Carnaval, el dia 9 de febrer.

Per a obtenir aquests descomptes, només cal que presentis el carnet de soci a la taquilla de l'auditori. Però si et vols beneficiar d'aquesta promoció a través de la compra en línia a entradium.com, has de trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, i et facilitarem el codi promocional que necessites per al concert al que vulguis assistir.

Parteja