Nòvas ← d’Autras notícias

Nous avantatges del Teatre Poliorama per als socis de la Plataforma per la Llengua

La Plataforma per la Llengua i el Teatre Poliorama han arribat a un acord de col·laboració gràcies al qual els socis de l'ONG del català podreu gaudir d'avantatges promocionals en l'obra El Llibertí.

Des del 16 de febrer fins el 2 d'abril, els socis de l'ONG del català podreu anar a veure l'obra El Llibertí aprofitant el 20% de descompte promocional que el Teatre Poliorama ofereix gràcies a l'acord de col·laboració amb la Plataforma per la Llengua. Torna un dels grans èxits de la cartellera de Barcelona, una comèdia o vodevil filosòfic sobre l'ètica dirigit per Àngels Gonyalons i Abel Folk.

Per tal de fer-vos amb el descompte, els socis de la Plataforma per la Llengua només haureu de presentar a taquilla el carnet de soci de l'ONG del català, o bé trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'àrea d'atenció al soci, des d'on facilitarem el codi promocional en la compra de les entrades online.  El codi l'hauràs d'introduir i validar després de seleccionar la localitat de la teva entrada, en el segon pas del procés de compra abans de fer-ne el pagament.

Per a més informació, podeu consultar-ne el web: www.teatrepoliorama.com

Parteja