Nòvas ← d’Autras notícias

Aquest Nadal brinda amb el Cava per la Llengua

Presentem l'espot promocional d'aquesta iniciativa solidària de la Plataforma per la Llengua i Bodegues Sumarroca.

L'actor Quim Masferrer posa veu a l'anunci nou del Cava per la Llengua, el cava de l'ONG del català. Si compres aquesta ampolla de la reconeguda empresa Bodegues Sumarroca, ajudaràs amb 1,39 € a finançar la tasca de la Plataforma per la Llengua. Com diu a l'anunci el presentador del popular programa El Foraster, "no tan sols obriràs una ampolla, sinó que ajudaràs a que la tasca en defensa de la llengua catalana continuï més viva que mai". El cava triat és un brut reserva amb les varietats de raïm macabeu, xarel·lo, parellada i chardonnay, procedents de les finques Sumarroca Molí Coloma i Sabarté, amb una criança de trenta mesos.

Si vols celebrar el Nadal amb nosaltres, ves a qualsevol dels supermercats de Bon Preu i Esclat i compra la teva ampolla del Cava per la Llengua. I el 2018, no oblidis de continuar estimant la llengua i no deixis mai d'utilitzar-la!

Parteja