Nòvas ← d’Autras notícias

El període de presentació de candidatures per als Premis Martí Gasull i Roig tanca amb 539 propostes

Aquesta xifra representa un augment de 169 candidatures respecte de l'edició anterior.

La Plataforma per la Llengua ja ha rebut tots els noms de les persones i entitats que poden optar als IV Premis Martí Gasull i Roig. El jurat, format per Jaume Cabré, Òscar Escuder, Carme Forcadell, Jordi Manent, Isona Passola, Joan Maria Pou, Pilar Roig, Joana Cantavella i Xevi Xirgo, anunciarà el  2 de gener de 2018 qui són els tres finalistes. A partir d'aquesta data s'obrirà un període de votació popular a través del web http://www.premimartigasull.cat/ per a escollir-ne el guanyador, i el 5 de febrer es donarà a conèixer en l'acte de lliurament de premis.

Igual que l'any passat, els Premis tindran dues modalitats: el Premi Martí Gasull i Roig i el Premi Especial del Jurat Martí Gasull i Roig. Aquest segon guardó té un caràcter honorífic i el concedeix el jurat a persones que s'han distingit per la defensa de la llengua i la millora de la situació del català durant la seva trajectòria.

Des de l'ONG del català us volem agrair l'alta implicació en aquesta primera fase i us convidem a continuar participant en la votació dels finalistes.

Parteja