Nòvas ← d’Autras notícias

Millora el teu valencià amb la sèrie de ficció en línia "Incorregibles"

Es tracta d'un projecte transmèdia amb finalitat didàctica que ajuda els espectadors a millorar i perfeccionar l'ús de la llengua. La Plataforma per la Llengua felicita l'equip per la iniciativa i difondrà entre els seus associats i simpatitzants del País Valencià els capítols de la sèrie.

Incorregibles és una nova sèrie de ficció en línia que busca ajudar a perfeccionar, d'una manera innovadora, l'ús que els espectadors fan de la llengua. Es tracta d'una iniciativa didàctica que ha impulsat un grup de joves de les comarques d'Alacant preocupats per millorar la situació del valencià. La Plataforma per la Llengua col·labora amb la iniciativa i difondrà a través dels canals habituals els capítols de la sèrie entre els seus associats i simpatitzants, amb l'objectiu de fer arribar la proposta de nord a sud del territori valencià.

Incorregibles, concebuda des de les comarques d'Alacant, narra com Marc i Èlia es coneixen fent un recorregut turístic per la Casa Modernista de Novelda. La seua relació comença de manera fortuïta quan ell li fa una correcció lingüística, cosa que donarà lloc a una discussió entre els dos. A partir d'ací, Marc i Èlia s'aniran retrobant, i en cada encontre sorgirà algun tema relacionat amb el valencià: castellanismes, dubtes lingüístics i paraules característiques de la zona.

Si vols millorar el teu valencià i passar-ho bé al mateix temps, Incorregibles és la teua sèrie. La primera temporada, formada per sis capítols, ja està disponible a la xarxa. Incorregibles és una iniciativa d'Alba Montoya, doctora en Història i Teoria de les Arts en l'especialitat de Música i Cinema per la Universitat de Barcelona, i d'altres joves del Vinalopó.

Parteja