Nòvas ← d’Autras notícias

Inaugurem la nova seu de la Plataforma per la Llengua a la ciutat de València

L'obertura de les noves oficines és una mostra de la consolidació com a entitat de referència en la promoció, la defensa i la reivindicació dels drets lingüístics al País Valencià

Després d'anys d'intensa activitat a les comarques valencianes, la Plataforma per la Llengua inaugura una nova seu al País Valencià. La inauguració serà dissabte 21 d'octubre a les 19 hores i estarà oberta a socis i representants del món polític, sindical, cultural i associatiu valencià. Durant l'acte, el president de l'entitat, Òscar Escuder, i el delegat al País Valencià, Manuel Carceller, dirigiran unes paraules als assistents i aprofitaran per compartir sensacions respecte a la situació de la llengua i la cultura del país. Les noves oficines de l'entitat es troben al Carrer Les Garrigues 1, 5è, pta. 12 de la ciutat de València.

Des d'aqueix moment ens podreu trobar en l'horari habitual d'oficina, des d'on continuem treballant amb força i il·lusió per millorar la situació del valencià en tots els àmbits de la societat.

Parteja