Nòvas ← d’Autras notícias

Dia de l'Associacionisme Cultural

La Plataforma per la Llengua Canet de Mar hem inclòs dues activitats a l'agenda del Dia de l'Associacionisme Cultural, que enguany se celebrarà del divendres 2 al diumenge 4 de juny.

El 27 de maig de 2014 el Govern va declarar el 4 de juny Dia de l'Associacionisme Cultural (DASC) i d'aquesta manera va instaurar una jornada dedicada a valorar el pes i la força de l'associacionisme cultural català. La data rememora el 4 de juny de 1864, quan va començar el quart Festival Euterpe, organitzat en format concurs per la Societat Coral Euterpe, sota la direcció general de Josep Anselm Clavé. El festival va durar tres dies i va representar el moment de màxima esplendor del moviment coral d'en Clavé. La declaració s'emmarca en l'acompliment del Pla de l'Associacionisme Cultural que ha impulsat el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Les activitats que oferirem a la biblioteca P. Gual i Pujadas són:

Podeu seguir l'actualitat del Dia de l'Associacionisme Cultural a les xarxes socials amb l'etiqueta #DASC2017.

Més informació:

Parteja