Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua promou l’actuació d’una coral intercultural a Canet

La Plataforma per la Llengua col·laborarà en la Gran Nit de la Sardana, que es celebra a Canet els propers dies 24 i 25 d'agost. Els actes inclouran les actuacions del cantautor barceloní Antoni Garcia, que actuarà el dia 24, i de la coral Músicos por la Paz, que cantarà el 25. La coral infantil iberoamericana Músicos por la Paz va començar a col·laborar amb la Plataforma per la Llengua en la campanya d'acollida lingüística i immigració, arran de la celebració de l'acte "En català, trenquem murs i obrim fonteres", per Sant Jordi de 2006. La col·laboració s'ha materialitzat gràcies a la Plataforma per la Llengua Maresme i a la secció local de Canet de Mar.

El divendres 24 d'agost a les nou hores del vespre a la plaça de la Llenya actuarà el cantautor, músic, guitarrista i compositor Antoni Garcia. Presentarà cançons dels seu darrer disc "Camacu" i cançons populars catalanes.

El dissabte 25 d'agost a dos quarts de vuit de la tarda, i també a la plaça de la Llenya, serà el torn de la coral Músicos por la Paz. Aquest any serà el segon any consecutiu que Plataforma per la Llengua participa a la festa de la Gran Nit de la Sardana, que està organitzada per l'agrupació sardanística Amics de la Sardana de Canet de Mar, i es repeteix així la col·laboració entre les dues entitats dedicades a la dansa de la sardana i a la llengua catalana. Com a novetat, aquest any la festa es celebra durant dos dies.

Parteja