Nòvas ← d’Autras notícias

Presentem la campanya “Tinc els meus drets” a la UB

La Plataforma per la Llengua ha presentat la campanya a favor dels drets lingüístics dels estudiants a l'edifici històric de la Universitat de Barcelona.

L'historiador i membre de l'Executiva de l'ONG del català, Francesc Marco, ha estat el ponent de la II jornada de formació crítica organitzada pel Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) de la UB Central.

A la xerrada, que ha tingut lloc aquest dimarts al migdia a l'aula Gabriel Oliver de l'edifici de la plaça Universitat de la capital catalana, Francesc Marco ha analitzat la situació lingüística de les facultats del país i les actuacions que des de la societat civil es duen a terme per millorar-hi la presència de la llengua catalana.

Així mateix, s'han exposat els 7 drets lingüístics que reivindica la campanya "Tinc els meus drets", i s'han recordat actuacions dutes a terme aquests darreres mesos, com les reivindicacions dels estudiants de dret de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la incidència de la Plataforma per la Llengua a la campanya electoral de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), on s'aconseguí el compromís dels dos candidats a millorar-hi l'ús de la nostra llengua.

Consulta els teus drets lingüístics a la universitat i en cas de veure'ls vulnerats envia'ns una queixa a través del web http://estudiarencatala.cat/.

Parteja