Nòvas ← d’Autras notícias

Repartiment del desplegable de conscienciació lingüística “Welcome to Catalonia” a la competició esportiva d’elit “Ironman” de Calella

El repartiment es realitzarà el dia 21 de maig a l'entrada de l'esdeveniment amb la col·laboració de l'Ajuntament de Calella i d'aquesta manera farem difusió del material de conscienciació.

L'Ironman és una competició esportiva de grans dimensions que es celebra en diverses ocasions durant l'any a les costes del Maresme. En aquestes èpoques molts turistes fan acte de presència per conèixer el territori i passar uns dies de vacances. És per això que des de Plataforma per la Llengua volem facilitar el material editat "Welcome to Catalonia" perquè tant esportistes d'elit, en el marc de la competició, com turistes de pas coneguin la realitat sociolingüística del territori. Conté un petit vocabulari, informacions sobre la importància del català i els llocs on es parla, a més d'un convit per descobrir la realitat lingüística del nostre país mentre ens visiten.

Les informacions són en sis llengües: català, anglès, francès, italià, alemany i castellà.

Parteja