Nòvas ← d’Autras notícias

Contes en català a Ciutat Meridiana

El passat dijous 23 de març la Plataforma per la Llengua va organitzar un taller de conta contes dins del Pla d'Actuació Lingüística Integral. La biblioteca Zona Nord va acollir aquesta activitat en què van participar nens i nenes del barri.

L'espai infantil de la Biblioteca Zona Nord, on es va portar a terme el taller de conta contes, va tenir gairebé una trentena participants, majoritàriament públic infantil entre 6 i 11 anys. La dinamitzadora del taller, la Conxita, va explicar el conte de "L'osset Juli", a través de la lectura d'imatges "No dorms, petit ós? " i amb el suport de titelles va continuar explicant el conte de "El millor pretendent del món". Al final del taller, els nens i les nenes es van endur un ós de paper que s'aguantava tot sol, que van retallar ells mateix. Al darrer taller del mes passat, la Conxita també va explicar el conte "Una nit sorollosa", la història "d'En Frederik " i "La princesa ratolina" amb suport d'imatges.

Aquest taller educatiu és una de les moltes activitats que es continuen duent a terme dins del Pla d'Actuació Lingüística Integral a Ciutat Meridiana, i que pretén facilitar la incorporació del català als diferents espais del barri.

Parteja