Nòvas ← d’Autras notícias

Recupera els millors moments dels Premis Martí Gasull i Roig amb el vídeo resum de l’acte!

El passat 27 de febrer, la Plataforma per la Llengua va celebrar la IV edició dels Premis Martí Gasull i Roig al Teatre Poliorama de Barcelona.

Ja podeu reviure els millors moments de l'acte de lliurament dels Premis Martí Gasull i Roig amb el vídeo resum que a continuació us presentem.

El Teatre Poliorama de Barcelona va acollir aquesta gala amb la companyia de més de 700 persones que no es van voler perdre aquest homenatge anual que des de la Plataforma per la Llengua retem a en Martí i a totes les persones i entitats que, com ell, estimen la nostra llengua i treballen per ella.

Enguany, Albert Jané va rebre el Premi Especial del Jurat  per la seva llarga trajectòria de fidelitat a la llengua catalana, pel seu paper en la construcció d'un imaginari col·lectiu infantil en llengua catalana, i per la seva contribució acadèmica com a gramàtic al Termcat i a l'IEC, del qual forma part. Albert Jané (Barcelona, 1930) ha centrat la seva vida en l'estudi i l'ensenyament de la llengua catalana, fet que l'ha convertit en un referent.

La Comunitat Sikh de Catalunya ha estat la guanyadora de la IV edició dels Premis Martí Gasull i Roig, per mitjà de la votació popular, pel seu esforç d'integració a la societat catalana a través de l'aprenentatge de la llengua. Així mateix, durant l'acte també es va agrair la gran tasca que realitzen diàriament a favor de la llengua catalana els altres dos finalistes, La Bressola i Softcatalà.

Parteja