Nòvas ← d’Autras notícias

L'exposició “El català, al cinema!” a Canet de Mar

Del dijous 26 de gener al diumenge 5 de febrer podrà visitar-se a la Sala Cultural Ramon de Capmany una actualització de l'exposició "El català, al cinema!" de Plataforma per la Llengua.

El cinema és un dels àmbits on la nostra llengua es troba més discriminada i en una situació de clara desigualtat respecte a l'oferta en espanyol. La Plataforma per la Llengua ha elaborat una exposició que permet acostar-nos a les dades reals d'aquesta anomalia única en mercats lingüístics comparables, mostrar la demanda potencial del cinema en català i, alhora, facilitar informació i recursos per als consumidors per a poder intervenir davant d'aquesta situació. Visiteu el web: http://elcatalaalcinema.cat/.

Els horaris de visita són els dijous i divendres de 19 a 21 h i els dissabtes i diumenges d'11 a 14 h i de 18 a 21 h. Durant l'exposició es faran activitats diverses a la sala. Consulteu agendes i cartells a part.

Parteja