Nòvas ← d’Autras notícias

L’Escola d’Audiovisuals EMAV busca el millor curtmetratge en català

La Plataforma per la Llengua patrocina un any més el premi al millor curtmetratge en català del concurs Lendemà, organitzat per EMAV

Arriba la 13a edició del concurs Lendemà, un concurs on els curtmetratges presentats hauran de ser pensats i gravats en tres dies des que es publiquin les premisses. La Plataforma per la Llengua col·labora un any més finançant el premi al millor curtmetratge en català del concurs, que enguany augmenta a 200€. A més, el curtmetratge guanyador s'exhibirà a la secció Texas Curts dels Cinemes Texas de Barcelona.

Un membre de l'executiva de la Plataforma per la Llengua participarà com a membre del jurat del concurs, en una 13a edició que precisament s'ha volgut ambientar en les supersticions.

Si hi voleu participar, el període d'inscripció és obert fins al dia 18 de gener. El dia 20 de gener es publicaran les premisses del concurs al web lendema.com, i el 23 de gener a les 12 del migdia s'acaba el termini per presentar les obres. L'entrega de premis serà el 21 de febrer al Centre Cultural la Bòbila de l'Hospitalet de Llobregat, a dos quarts de set de la tarda.

Podeu trobar les bases i tota la informació sobre el concurs al web del concurs Lendemà.

Parteja