Nòvas ← d’Autras notícias

La Corbella 28 arriba amb novetats!

Ja tenim aquí la nova edició de la revista informativa de la Plataforma per la Llengua amb els principals projectes i accions que han realitzat les diferents àrees de l'entitat durant els últims mesos, i els nous reptes i objectius que encarem per aquest 2017. Llegeix-la!

El nou número d'aquesta publicació semestral ens parla en primícia d'un gran projecte que la Plataforma per la Llengua engegarà ben aviat amb l'objectiu de millorar la situació del català a tota mena d'establiments d'arreu dels territoris de parla catalana: la Catalapp!

A més a més, conté reportatges i notícies sobre la IV Assemblea d'ELEN que va tenir lloc a Barcelona el novembre passat, la situació del català en la justícia o les agendes escolars que es van repartir a la Franja durant l'inici del curs escolar. En aquesta 28a edició de La Corbella també hi trobareu una entrevista a la presidenta de l'Acadèmia de Cinema Català, Isona Passola, articles d'opinió dels membres de la junta executiva de l'entitat sobre diversos temes sociolingüístics, jocs o promocions per als socis.

Com cada semestre, tots els socis de l'ONG del Català rebran La Corbella al seu domicili. També la podeu descarregar en format PDF clicant aquí o consultar-la a través de la plataforma ISSUUU.

Parteja