Nòvas ← d’Autras notícias

La cançó “Juga, juga” al Mercat de Nadal del Llibre

La cançó "Juga, juga", creada a propòsit de la passada Festa del Joc i el Lleure en Català per reivindicar el nostre dret a jugar i divertir-nos en català, serà interpretada pel grup Xiula el proper dissabte 10 de desembre al Mercat de Nadal del Llibre (www.mercatllibre.cat/).

L'actuació dels Xiula serà una de les dues actuacions musicals per als més petits que tindrà lloc en l'acte literari celebrat al Principat que engloba més activitats en una sola jornada.

El Mercat de Nadal del Llibre és una proposta cultural per a tots els públics que suposa un espai únic de confluència i interacció entre lectors i escriptors. Enguany, també comptarem amb la diversitat literària d'altres territoris del domini lingüístic, amb representació especial de les Illes Balears i el País Valencià. Així, s'inaugurarà la col·laboració amb les fires literàries del territori català, com Litterarum, la Fira d'espectacles literaris, que realitzarà un espectacle infantil, un per a públic adult i un de poesia.

L'accés al Mercat és gratuït, però cal registrar-se. Més informació a: www.mercatllibre.cat @tr3sc #mercatllibreTR3SC

Parteja