Nòvas ← d’Autras notícias

Dalal jam al català!, un llibret bilingüe en català i wòlof

La Plataforma per la Llengua i la comunitat islàmica senegalesa de Catalunya han presentat aquesta nova publicació, Dalal jam al català!, que conté informació sobre la llengua catalana i la utilitat de conèixer-la, i mostra alguns vincles existents entre el català i la llengua wòlof. L'objectiu d'aquest llibret és afavorir la inclusió social de la comunitat senegalesa a través del català, i donar a conèixer i reconèixer, també, aquesta comunitat i la seva llengua.

Dissabte passat, coincidint amb la jornada anual d'homenatge al seu xeic sufí, Sidi Mansur Sy, celebrada a la pista poliesportiva de La Pau, la Plataforma per la Llengua, amb la col·laboració de l'Associació Dahiratoul Mouthabina Filahi, va presentar aquesta nova publicació.

La presentació es va fer amb la participació de representants de l'Associació Dahiratoul Mouthabina Filahi; Isabel Escandell, subdirectora General d'Afers Religiosos de la Generalitat de Catalunya; la comissionada d'Immigració, Interculturalitat i Diversitat, Lola López, i Òscar Escuder, president de la Plataforma per la Llengua.

Parteja