Nòvas ← d’Autras notícias

Roc Casagran dóna la seva veu pel català

L'escriptor i professor sabadellenc se suma als més de 10.000 socis que donen suport a l'ONG del català i ens explica quines són les raons que l'han fet col·laborar en la campanya "Dóna la teva veu pel català".

Per celebrar que ja són més de #10000veus les que treballen per normalitzar i defensar el català, la Plataforma per la Llengua continua sumant noves personalitats que donen suport a l'entitat i a la seva tasca. Tu també pots fer com ells i donar la teva veu pel català; només has de fer una fotografia que expressi com estimes i defenses el català, penjar-la a les xarxes socials amb l'etiqueta #10000veus i compartir-la amb les teves amistats.

Com ens explica Roc Casagran en el seu missatge, l'ensenyament en català a les aules és un punt bàsic a l'hora de garantir la bona salut de la nostra llengua. Si com ell tu també vols ajudar a defensar la nostra llengua, fes-te soci de l'ONG del català.

Parteja