Nòvas ← d’Autras notícias

“Què me’n dius de les polítiques de promoció de la música i del teatre en català?”

El proper divendres 7 d'octubre, en el marc de la 19a Fira Mediterrània de Manresa, la Plataforma per la Llengua organitza un nou debat del cicle "Què me'n dius..." per parlar sobre les mesures polítiques de foment de la llengua catalana en l'escena musical i teatral. Confirma la teva assistència omplint aquest formulari.

És necessària l'existència de polítiques que fomentin les arts escèniques i la música en català? Com afecten realment a l'oferta d'espectacles en la nostra llengua i a la tria dels espectadors? Les polítiques que s'apliquen en aquests sectors han contribuït a fomentar la cohesió territorial i les propostes artístiques dels altres territoris de parla catalana?

Aquestes són algunes de les preguntes que tractarem el proper dimarts 6 de setembre en una nova edició del cicle de debats sobre el català "Què me'n dius...".
El debat se celebrarà el proper divendres 7 d'octubre a partir de les 4 de la tarda, a la Llotja de Professionals (Museu de la Tècnica de Manresa) de la Fira Mediterrània de Manresa. En aquesta edició, comptarem amb la participació de Pere Camps, promotor musical català i director del festival Barnasants; Claudio Gabriel Sanna, cantautor, músic i compositor alguerès; Estel Solé, poeta i actriu, i Isabel Romano, tècnica de cultura i membre de la junta executiva de la Plataforma per la Llengua. El debat serà moderat per Carles Solà, periodista i membre de la junta executiva de l'ONG del català.

Com és habitual, oferirem un refresc al públic assistent, que podrà participar en el debat formulant els seus dubtes i preguntes.

Per a una millor organització, us demanem que confirmeu la vostra assistència a través d'aquest formulari.

Parteja