Nòvas ← d’Autras notícias

Sortegem 4 entrades dobles per anar a la 19a Fira Mediterrània de Manresa

Gràcies a l'acord de col·laboració amb la Fira Mediterrània de Manresa, la Plataforma per la Llengua sorteja 4 entrades dobles per anar a veure 2 dels espectacles programats en aquesta 19a edició: Així s'encenen al vent, del grup de folk-rock Coses, amb La Cobla Sant Jordi- Ciutat de Barcelona, i l'espectacle de cloenda Tempesta esvaïda, de Joaquim Serra. Participa en el sorteig i gaudeix de la Fira Mediterrània de Manresa de franc!

Un any més, la Fira Mediterrània de Manresa ofereix entrades gratuïtes per sortejar entre els socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua. Si t'agrada la música i vols gaudir d'uns dels esdeveniments musicals i culturals més destacats en músiques del món i folk, omple el formulari i participa en sorteig!

Així s'encenen al vent, del grup Coses & La Cobla Sant Jordi- Ciutat de Barcelona
L'històric grup de folk-rock Coses s'uneix amb la Cobla Sant Jordi-Ciutat de Barcelona en un espectacle que ofereix una lectura actualitzada dels temes més emblemàtics del seu repertori
Dia: 9 d'octubre de 2016
Hora: 12h
Lloc: Teatre Conservatori

Tempesta esvaïda, de Joaquim Serra
Espectacle de cloenda de la 19a Fira Mediterrània de Manresa. Comèdia lírica per a orquestra, cor i sis solistes
Dia: 9 d'octubre de 2016
Hora: 19h
Lloc: Teatre Kursaal. Sala gran

La Fira Mediterrània de Manresa és un mercat d'espectacles que, amb la tradició mediterrània com a eix, es mou en dos àmbits principals: la cultura popular i les músiques del món. Els espectacles programats són de petit, mig o gran format, de sala o de carrer, i adreçats tant al públic adult com al familiar. Entre els seus objectius, la Fira vol potenciar la capacitat d'exportació d'artistes i cultura catalana i afavorir la contractació i la circulació de projectes que uneixen la creació contemporània amb la cultura d'arrel.

Parteja