Nòvas ← d’Autras notícias

Què me'n dius, de les polítiques per fomentar la literatura en català?

La Plataforma per la Llengua, en el marc de la 34a edició de La Setmana del Llibre en Català, celebrarà el pròxim dimarts 6 de setembre un nou debat del cicle "Què me'n dius..." per parlar sobre les polítiques per fomentar la literatura en català.

És necessària l'existència de polítiques que fomentin la literatura en català? Com afecten realment a la producció editorial i els hàbits dels lectors? Les polítiques actuals han fet augmentar el nombre de persones que llegeixen en llengua catalana?

Aquestes són algunes de les preguntes que tractarem el proper dimarts 6 de setembre, a les 18 hores, en una nova edició del cicle de debats sobre el català "Què me'n dius..." per parlar de les polítiques que fomenten la literatura en la nostra llengua. Per fer-ho, comptarem amb la participació de l'escriptor i professor Roc Casagran; l'escriptora, traductora, professora i presidenta de l'Associació d'Escriptors en Llengua Catalana (AELC), Bel Olid; la llibretera de la llibreria Cau Ple de Lletres de Terrassa i membre de l'organització dedicada a la comunicació i gestió culturals Final de Trajecte, Anna Fernández, i la mestra i membre de la junta executiva de la Plataforma per la Llengua Maria Rosa Mateu. En Xavier Pérez Esquerdo, periodista i també membre de la junta executiva de l'ONG del català, moderarà aquest debat, que comptarà amb un torn obert de preguntes i opinions del públic. Per finalitzar l'acte, com sempre, oferirem una copa del Cava per la llengua per a tots els assistents!

El debat tindrà lloc a l'escenari 2 de La Setmana del Llibre en Català, ubicada a l'avinguda de la Catedral de Barcelona

La Setmana del Llibre en Català arriba enguany a la seva 34a edició, convertida en l'oferta més gran de la història de llibres en català. Del 2 a l'11 de setembre, apropeu-vos a l'avinguda de la Catedral de Barcelona per visitar l'aparador de la lectura en català i participeu en les seves activitats!

Parteja