Nòvas ← d’Autras notícias

Noves activitats al Maresme

L'estiu ja s'acaba i, després d'haver gaudit d'uns vespres fantàstics amb el millor cinema en català a la platja, toca tornar a la realitat. Tot serà més amè amb les activitats que la territorial del Maresme ens proposa per aquest setembre!

Presentació del llibre "Una Nova Planta contra Catalunya" de Jaume Sobrequés i Callicó

Divendres 2 de setembre, a les 19 hs, Jaume Sobrequés i Callicó presentarà el seu llibre "Una Nova Planta contra Catalunya" a la Biblioteca P. Gual i Pujadas de Canet de Mar.

Correfoc per la llengua

Dissabte 10 de setembre, a les 21.30 h, us esperem al Centre Cultural Calisay per acompanyar la marxa de torxes fins a la Plaça de l'Església per donar el tret de sortida al Correfoc d'Arenys de Mar.

Ofrena floral a Arenys de Mar i Canet de Mar

Diumenge 11 de setembre. Com cada any, les seccions locals de la Plataforma per la Llengua del Maresme participaran en els actes de la Diada Nacional de Catalunya en les seves respectives localitats.

En el cas d'Arenys de Mar, a les 11h, ens trobareu a Plaça de l'Església participant en l'acte institucional i l'ofrena floral.

A Canet de Mar participarem en l'acte institucional, a les 10 h, a la plaça de l'Ajuntament i, a les 11 h, a l'ofrena floral a la placa a 11 de setembre.

Xerrada "Frederic Mistral, el pare de totes les Mireies", a càrrec de l'historiador Jaume Vellvehí

Divendres 23 de setembre, a les 19.30 h, a la sala d'audiovisuals del pavelló municipal d‟esports (Carrer Catalunya, s/n) de Canet de Mar, la Plataforma per la Llengua Canet de Mar oferirà la xerrada "Frederic Mistral, el pare de totes les Mireies" a càrrec de l'historiador mataroní Jaume Vellvehí. Coneixerem l'escriptor occità Frederic Mistral, la seva obra poètica "Mireia", la repercussió de la seva figura i obra a Catalunya i la vinculació de "Mireia" amb el Maresme.

Mòstra de Cinèma Occitan 2016

Dissabte 24 de setembre, a la sala d'audiovisuals del pavelló municipal d'esports (Carrer Catalunya, s/n), la Plataforma per la Llengua Canet de Mar us oferirà, per tercer any consecutiu, la Mòstra de Cinèma Occitan. Els films són en llengua occitana i els subtítols en català (VOSC).

Els horaris, títols i durada són els indicats a continuació. Podeu consultar la sinopsi clicant els enllaços:

Parteja