Nòvas ← d’Autras notícias

Volem ajudar a Baleària a evitar nous conflictes lingüístics

Des de la Plataforma per la Llengua, després de conèixer l'incident de discriminació lingüística que el músic Quimi Portet va patir el passat cap de setmana, hem adreçat una carta a Baleària per oferir-los ajuda en la gestió del multilingüisme. La directora de l'entitat, Neus Mestres, constata que "aquesta situació no és un fet aïllat" perquè en altres ocasions s'han denunciat casos similars de la mateixa manera que diu que "no sabem quantes persones més s'han pogut trobar en aquesta situació i han quedat silenciades".

Per aquest motiu, l'ONG del català ofereix a Baleària un taller orientat a una bona gestió del multilingüisme en l'equip humà que hi treballa. Es tracta d'una proposta que consisteix en un treball assertiu, amb detecció de problemes, propostes en positiu, orientació als resultats i revisió d'objectius. D'aquesta manera es vol ajudar a la companyia a garantir un tracte de qualitat envers el consumidor catalanoparlant que evitaria aquesta exposició negativa i milloraria la satisfacció dels seus clients.

Podeu llegir aquí la carta sencera que la directora de la Plataforma per la Llengua ha enviat al president de Baleària.

Parteja