Nòvas ← d’Autras notícias

Vicenç Villatoro dóna la seva veu pel català!

L'escriptor, periodista i director del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, Vicenç Villatoro, també s'uneix als més de 10.000 socis de la Plataforma per la Llengua. Escolta els seus motius per defensar la llengua!

Després de la participació de nombrosos personatges reconeguts com Patrícia Gabancho, Lluís Llach, Anna Sahun o Miquel Strubell, Vicenç Villatoro també s'afegeix a la campanya "Dóna la teva veu pel català" donant el seu suport a la Plataforma per la Llengua i a la llengua catalana.

La Plataforma per la Llengua ja ha superat els 10.000 socis i, per celebrar-ho, volem conèixer els vostres motius per estimar i defensar el català. A través del web de la campanya "Dóna la teva veu pel català", cada mes, us convidem a compartir amb nosaltres aquests motius en un concurs fotogràfic on, la imatge més votada, és premiada amb un regal diferent gràcies a la col·laboració d'empreses com Fent País, la Cervesera Artesana o el Club TR3SC de cultura.

Anima't, participa, i dóna la teva veu pel català!

Parteja