Nòvas ← d’Autras notícias

Els voluntaris de la Plataforma per la Llengua gaudeixen d’una jornada de coneixença i de treball en equip

Una seixantena de persones, entre voluntaris, membres de l'executiva, col·laboradors territorials i tècnics de la Plataforma per la Llengua es van trobar dissabte passat a l'alberg Mare de Déu de Montserrat de Barcelona per conèixer-se entre elles i tenir més detalls de les accions que fa l'ONG del català.

Els assistents van gaudir d'un dia en què van poder fer reflexions al voltant de la feina que fa la Plataforma per la Llengua, van proposar accions concretes i van millorar el coneixement mutu entre les diferents persones que dia a dia ajuden a tirar endavant l'entitat. L'activitat es va desenvolupar de manera còmoda i distesa, fet que va permetre treballar amb més perspectiva i agilitat.

A l'inici de la jornada, el president de l'entitat, Òscar Escuder, va agrair la feina i la implicació de tots els voluntaris i va celebrar que ja som prop de 12.000 socis en defensa del català. Posteriorment, es va presentar en detall el pla d'actuació de la Plataforma per la Llengua i la seva implementació territorial i també es va explicar la política de voluntariat que té l'ONG del català.

Després, els participants es van distribuir en grups de treball per aprofundir el debat i la reflexió sobre els àmbits de Reconeixement legal i internacional, Arrelament i Cohesió Social, Comunicació, Cultura, Activisme i ciberactivisme, Empresa, Consum i Justícia, Escola i Universitats, Joventut, Lleure i Socis i gestió de base de dades. Al final de la jornada, tots els voluntaris van tenir una estona distesa a la terrassa de l'alberg tot dinant i intercanviant impressions.

Vols col·laborar amb la Plataforma per la Llengua i ajudar-nos a promoure el català? Fes-te'n voluntari!

Parteja