Nòvas ← d’Autras notícias

La Corbella 27 arriba amb novetats

Ja tenim aquí la darrera publicació de la revista semestral de la Plataforma per la Llengua, La Corbella 27.

La Corbella és la revista semestral de la Plataforma per la Llengua on hi podreu llegir les darreres notícies de l'entitat, així com diversos articles d'opinió d'alguns dels membres de la Junta Executiva de l'ONG del català.

En aquesta darrera edició, anem avançant en l'actualització de la revista amb la introducció de nous elements de disseny i un contingut on volem aportar arguments i reflexions sobre la llengua. A més a més de poder conèixer les darreres activitats que l'entitat ha portat a terme, podreu llegir una entrevista a la presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, conèixer els membres de la nova Junta Executiva o jugar amb la llengua en la nova secció "Jocs de llengua".

Com sempre, des de la Plataforma per la Llengua farem arribar un exemplar a tots els socis i sòcies de l'entitat. Aquells que vulgueu consultar-la, també podeu llegir La Corbella 27 en format PDF.

Parteja