Nòvas ← d’Autras notícias

Un mes de juny ple d'activitats al Maresme

La Plataforma per la Llengua del Maresme ens proposa, com cada mes, un seguit d'activitats molt interessants a la comarca relacionades amb la llengua. Consula-les i participa-hi!

Exposició: "La llengua en l'etiquetatge de les grans marques"

Del dilluns 30 de maig al diumenge 5 de juny podrà visitar-se a la Sala Cultural Ramon de Capmany (plaça dels Americanos, s/n de Canet de Mar), l'exposició de  la Plataforma per la Llengua "La llengua en l'etiquetatge de les grans marques". L'horari de visita serà de dilluns a divendres de les 19 a 21 h i el cap de setmana d'11 a 14 h i de 18 a 21 h.

Exposició: "La desmesurada vida de Ramon Llull"

Del 6 al 19 de juny es podrà visitar a la Sala Cultural Ramon de Capmany (plaça dels Americanos, s/n Canet de Mar) l'exposició "La desmesurada vida de Ramon Llull", en els 700 anys de la seva mort, amb la col·laboració de la Institució de les Lletres Catalanes.

Presentació del llibre "100 episodis clau de la història de Catalunya" de l'historiador Agustí Alcoberro

Divendres 10 de juny, a les 8 del vespre, a la Sala Cultural Ramon de Capmany (plaça dels Americanos, s/n Canet de Mar), presentació del llibre "100 episodis clau de la història de Catalunya" amb l'autor del llibre, l'historiador Agustí Alcoberro.

Presentació del llibre "Ramon Llull. El viatger de la paraula" amb la filòloga mallorquina Maribel Ripoll

Divendres 17 de juny, a les 8 del vespre, a la Sala Cultural Ramon de Capmany (plaça dels Americanos, s/n de Canet de Mar) presentació del llibre "Ramon Llull. El viatger de la paraula" amb la mallorquina Maribel Ripoll, doctora en Filologia Catalana.

Presentació del llibre: El viatge de Companys

El 17 de juny, a les 19:30h, la Plataforma per la Llengua d'Arenys de Mar, el Club Nàutic d'Arenys de Mar i Assemblea Nacional Catalana d'Arenys de Mar presentarem el llibre "El viatge de Companys". La presentación es realitzarà al Club Nàutic d'Arenys de Mar.

Scrabble a Arenys de Mar

El pròxim 18 de juny, a les 17h, la Plataforma per la Llengua d'Arenys de Mar us convida a jugar a Scrabble a la a la Sala Polivalent del C.C. Calisay (Riera Pare Fita, 31). Serà un taller per aprendre i practicar a jugar a l'Scrabble que el farem conjuntament amb la Federació Internacional de Scrabble en Català (FISC). Un taller serà obert a tothom, per a totes les edats i gratuït.

III Concurs de Scrabble en Català de Sant Joan de Canet de Mar

El divendres 24 de juny, festivitat de Sant Joan, el Club de Scrabble en Català Canet de Mar i la secció local de la Plataforma per la Llengua, organitzarem a la planta baixa de La Masoveria, al Centre Cívic i Cultural Vil·la Flora (Riera Gavarra, s/n), el III Concurs de Scrabble en Català de Sant Joan de Canet de Mar.
L'hora d'inici del concurs serà a les 16 h de la tarda i la cloenda aproximadament a les 20 h del vespre. Les inscripcions presencials s'obriran a les 15.30 h i podeu fer-la a través de correu electrònic fins al dia anterior al concurs a l'adreça plcanet@plataforma-llengua.cat.

Parteja