Nòvas ← d’Autras notícias

Gaudeix dels avantatges que la Fundació Joan Brossa ofereix als socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua

La Plataforma per la Llengua i la Fundació Joan Brossa hem ampliat l'acord de col·laboració iniciat el 2014 i a partir de 2016, gràcies al qual podràs gaudir d'avantatges en les activitats que organitza la Fundació. Gaudeix de promocions puntuals que la Fundació oferirà al llarg de l'any i també de la possibilitat de sol·licitar l'organització d'un dels itineraris brossians per a un grup de persones amb un 25% de descompte sobre el preu per al públic general.

A través de les rutes literàries que duu a terme a la Fundació, podràs resseguir la petjada del poeta, descobrir els secrets amagats de la seva obra i mirar l'entorn amb una mirada diferent. Actualment, la Fundació Joan Brossa té 6 itineraris programats, pots apuntar-t'hi individualment o muntar un grup i sol·licitar que la Fundació us organitzi l'itinerari que desitgeu. En aquest segon cas, com a soci de la Plataforma per la Llengua podràs gaudir d'un 25% de descompte en el preu.

A més a més i com a promoció puntual d'aquest mes de maig, apunta't a l'itinerari Brossià "Pels camins de Joan Brossa" d'aquest divendres 6 de maig a les 18h i gaudeix del preu amb descompte de 5€ (inclou un recull literari i una carpeta brossiana). El recorregut tindrà una durada de dues hores i el punt de trobada serà l'entrada del Centre d'Estudis i Documentació del MACBA. La ruta permetrà conèixer alguns dels poemes urbans que l'Ajuntament o altres entitats van encarregar al poeta i descobrir alguns dels llocs més emblemàtics i brossians de la ciutat. Marina Vives, treballadora de la galeria, s'encarregarà d'explicar-vos algunes de les peces que s'hi exhibeixen.

Si us hi voleu apuntar, només cal que envieu un correu a jbarnes@fundaciojoanbrossa.cat o bé que truqueu al telèfon 93 458 99 94  abans de dimecres 4 de maig. LES PLACES SÓN LIMITADES.

Estigueu atents al web de la Plataforma per la Llengua, als butlletins electrònics i a les xarxes socials i no us perdeu cap dels avantatges que la Fundació Joan Brossa ofereix als socis i sòcies de l'entitat, ni tampoc us perdeu cap dels avantatges estables o puntuals que ofereixen la resta d'entitats o empreses amb qui col·laborem. Trobareu tota la informació permanentment actualitzada clicant aquí.

Parteja