Nòvas ← d’Autras notícias

Acte de lliurament dels certificats de català a l'Associació de Treballadors Pakistanesos

L'Associació de Treballadors Pakistanesos de Catalunya va celebrar dimarts passat el final d'un curs bàsic de català organitzat pel CNL amb un acte de lliurament de certificats als alumnes.

Al Raval de Barcelona, a la mateixa seu de l'Associació de Treballadors Pakistanesos de Catalunya, presidida per Javed Ilyas Qureshi, s'hi van aplegar estudiants, professors i representants de la comunitat.

Els alumnes, procedents majoritàriament de l'Índia i Pakistan, van demostrar un domini de la llengua molt notable simulant situacions quotidianes com una entrevista personal per obtenir l'informe d'arrelament social. En l'acte, la professora del curs va destacar la valentia i el coratge dels alumnes de posar a prova els seus coneixements i el seu aprenentatge de la llengua catalana davant el públic, que va mostrar un alt interès. Un dels moment més emotius va ser la lectura d'un poema de Joana Raspall que també es va llegir en urdú.

A l'acte també hi van fer parlaments Oriol Amorós, secretari d'Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat, Carme Forcadell, presidenta del Parlament de Catalunya, Jordi Manent, director del CNL de Barcelona, Lola López, comissionada d'immigració de l'Ajuntament de Barcelona, i Murad Ashraf Janjua, cònsol de Pakistan.

Per part de la Plataforma per la Llengua hi van assistir Òscar Escuder, president de l'entitat, Xavier Pérez Esquerdo, membre de l'executiva, i Eulàlia Buch, de l'àrea d'arrelament i cohesió social.

Animem a tots els alumnes a continuar aprenent la llengua i a participar en tots els àmbits de la societat!

Parteja