Nòvas ← d’Autras notícias

Lluís Llach dóna la seva veu pel català!

Més de 10.000 persones ja són sòcies de la Plataforma per la Llengua, l'entitat que defensa i promociona el català arreu dels territoris de parla catalana. Per celebrar-ho, nombroses personalitats de diversos àmbits s'uneixen a la campanya "Dóna la teva veu pel català". Fes-ho tu també, comparteix la teva fotografia amb l'etiqueta #10000veus!

Lluís Llach s'uneix a la campanya de la Plataforma per la Llengua per celebrar la xifra de 10.000 socis. El músic i diputat del Parlament de Catalunya ens recorda la importància de defensar la llengua catalana en un món que no està preparat perquè les llengües minoritàries subsisteixin. A més a més, el cas del català, pateix la persecució per part de l'Estat espanyol que ha intentat destruir la nostra llengua en considerar-la com un element identitari de la nostra societat.

Si tu també creus que és necessari defensar la llengua catalana, fes-te soci de la Plataforma per la Llengua i ajuda'ns a continuar treballant en campanyes de normalització i promoció del català!

Recorda que cada més pots guanyar un premi fantàstic participant en la campanya "Dóna la teva veu pel català". Només has de penjar una imatge a Twitter o Facebook amb l'etiqueta #10000veus i aconseguir que sigui la més votada al web. Aquest mes de març, pots aconseguir un fantàstic lot de vins gràcies a ViDirecte. Participa-hi!

Parteja