Nòvas ← d’Autras notícias

30% descompte en el preu de l’entrada de "De dolçaines, bandes i festes" i "Ovidi simfònic. Perquè volem!", a L’Auditori de Barcelona

Nova promoció per a socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua. El pròxim cap de setmana del 5 i 6 de març, gaudeix d'aquests fantàstics concerts amb un 30% de descompte.

30% de descompte en l'entrada del concert DE DOLÇAINES, BANDES I FESTES

El dissabte 5 de març, a les 19.30h, Miquel Gironés i la Banda Municipal de Barcelona interpreten el concert DE DOLÇAINES, BANDES I FESTES a L'Auditori de Barcelona. Gaudeix d'aquest magnífic concert amb un 30% de descompte presentant el teu carnet de soci a les taquilles de L'Auditori o fent la compra per telèfon o Internet.

Sobre el concert: Les tradicions i la història esdevenen manifestacions culturals. Us convidem a gaudir de les Festes de Moros i Cristians, un concert de música festera amb la música de les bandes de música i les dolçaines. El concert s'enmarca dins del Festival Folk Internacional Tradicionarius 2016 que es celebra des del 8 de gener fins al 18 de març.

Dissabte 5 de març
19.30 h
L'Auditori (Lepant 150. 08013 Barcelona - 93 247 93 00)

30% de descompte en l'entrada del concert OVIDI SIMFÒNIC. PERQUÈ VOLEM!

El diumenge 6 de març a les 18h la Corporació Musical Primitiva d'Alcoi i la Coral Sant Jordi de Barcelona interpretaran el concert OVIDI SIMFÒNIC. PERQUÈ VOLEM! a L'Auditori de Barcelona. Gaudeix d'aquest magnífic concert amb un 30% de descompte presentant el teu carnet de soci a les taquilles de L'Auditori o fent la compra per telèfon o Internet.

Sobre el concert: Inclòs en el 29è Festival Tradicionàrius i dins el Barnasants- 21è Festival de Cançó d'Autor de Barcelona, el concert Perquè volem! és un homenatge a Ovidi Montllor, en el que la seva música, personalitat i figura es barregen en un espectacle multidisciplinari. Per primera vegada s'escoltaran les cançons d'Ovidi en un format únic: banda simfònica i veus. A càrrec de la Corporació Musical Primitiva d'Alcoi i la Coral Sant Jordi de Barcelona, aquesta proposta musical té com a voluntat última ser un espai per a la reflexió a partir de les creacions del propi cantautor alcoià en un marc tan inusual com suggeridor.

Diumenge 6 de març
18.00 h
L'Auditori (Lepant 150. 08013 Barcelona - 93 247 93 00)

Parteja