Nòvas ← d’Autras notícias

Noves activitats al Maresme per aquest mes de gener

El 2015 ja ha arribat a la seva fi després de moltes i molt variades activitats a la comarca del Maresme, especialment concentrades a les poblacions d'Arenys de Mar i Canet de Mar. La territorial de la Plataforma per la Llengua ha fet xerrades, presentacions de llibres, projeccions de pel·lícules de cinema, tallers de doblatge i de llengua de signes... També ha demanant compromís per la llengua als seus representants municipals, contribuït a crear parelles lingüístiques, i com no, ha repartit entre els més menuts cartes adreçades als Reis d'Orient demanant poder jugar en català.

La territorial de la Plataforma per la Llengua del Maresme engega el nou any amb moltes ganes, noves idees interessants i amb la il·lusió de crear nous nuclis actius a la comarca. És per aquest motiu que, si teniu interés en participar o organitzar qualsevol activitat per ajudar a la promoció del català al Maresme, podeu enviar-nos un correu electrònic a plmaresme@plataforma-llengua.cat.

• Dissabte 16 de gener

- Projecció de la pel·lícula "Astèrix. La residència dels déus", a les 17 hores, al Centre Parroquial de Canet de Mar (C. Eusebi Golart, 16). L'entrada és grtuïta. La projecció queda emmarcada dintre del CINC, un cicle de cinema infantil en català que es porta a terme a més de quaranta poblacions catalanes i que és una iniciativa de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura per fer créixer l'oferta i el consum de cinema infantil en català.

• Divendres 22 de gener

- Xerrada "Coneguem el Braille" a càrrec de l'Associació Catalana per a la Integració del Cec (ACIC), a les 7 del vespre, a la sala d'audiovisuals del pavelló municipal d'esports (carrer Catalunya, s/n) de Canet de Mar.

- Taller de Scrabble en català dirigit als alumnes de l'Institut Els tres turons d'Arenys de Mar. Amb aquest taller volem fer arribar el joc de llengua per excel·lència als mestres de l'Institut perquè el puguin utilitzar com una eina més d'aprenentatge en la gran tasca educativa que fan.

• Divendres 29 de gener

- Taller de llengua de signes a a l'institut Els tres turons d'Arenys de Mar impartit per l'associació AUELS (Associació d'Usuaris i Estudiants de Llengua de Signes).

Parteja