Nòvas ← d’Autras notícias

Se celebra la tercera edició del Concurs de Scrabble del Maresme

El Concurs de Scrabble del Maresme es va disputar a la Masoveria de Canet de Mar el passat dissabte 14 de novembre. El guanyador va ser Salvador Batlle, del Club de Scrabble de Sabadell.

Enguany, van participar 14 persones de diferents clubs de Catalunya: Cerdanyola, Sabadell, El Prat, Premià de Mar, Matadepera, Celrà i Canet de Mar. En total, es van jugar 21 partides, repartides en tres rondes al llarg de tota la tarda. A l'inici del concurs es va fer un minut de silenci per les víctimes de París i mostrar el rebuig als actes de terrorisme.

Tots els guanyadors van rebre una samarreta Joan Brossa amb el missatge 'Volem viure plenament en català' i els tres primers classificats es van emportar també ampolles de Cava per la Llengua, el cava commemoratiu dels 20 anys de Plataforma per la Llengua.

Els premiats van ser:

• 1r classificat: Salvador Batlle (CS Sabadell), amb 3 partides guanyades
  • 2n classificat: Octavi Mocanu (CS Cerdanyola), amb 3 partides guanyades
  • 3r classificat: Àlex Abad (CS Matadepera), amb 2 partides guanyades
  • Millor jugada amb ela geminada: Mireia Illa (CS Canet) amb el mot "Bel·licós"
  • Scrabble de màxima puntuació: Cristina Bassóns (CS L'Hospitalet) amb el mot "Enganxi"
  • Millor jugador del CS Canet de Mar: Mercè Gabardós, amb dues partides guanyades i cinquena a la classificació

L'acte es va dur a terme amb la col·laboració de la Federació Internacional de Scrabble en català i gràcies a l'Adela, la jutgessa de la competició. L'objectiu va ser impulsar i promoure el Scrabble i la llengua catalana mentre es gaudia d'una tarda lúdica de joc lingüístic. La quarta edició del concurs es celebrarà a la població veïna d'Arenys de Mar.

Parteja