Nòvas ← d’Autras notícias

Plataforma per la Llengua i l'Ajuntament de València acorden iniciatives conjuntes per promoure la llengua

El representant de Plataforma per la Llengua al País Valencià, Manuel Carceller, s'ha entrevistat amb la coordinadora general de l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament de València, la regidora Glòria Tello, i la seua assessora cultural, Paloma Carreras.

El contacte ha servit per a iniciar la col·laboració amb diverses activitats culturals que es realitzen a la capital valenciana. Així Plataforma per la Llengua té previst participar en la pròxima edició de l'anomenada plaça del Llibre, fira de difusió de les editorials valencianes, que tindrà lloc al novembre, a la cèntrica plaça de l'Ajuntament, a València. Igualment en la reunió s'ha acordat iniciar la planificació d'una futura edició de la Festa del joc i el joguet en valencià, que se celebraria a la ciutat de València durant l'any 2016.
L'Ajuntament de València també col·laborarà en la difusió de les publicacions de Plataforma per la Llengua, i en concret de la guia sociolingüística Buna al valencià, adreçada a la comunitat immigrant originària de Romania.

Parteja