Nòvas ← d’Autras notícias

Platja, bon ambient, cinema en català... Cine-Pícnic a Arenys de Mar!

Un any més, Plataforma per la Llengua us convida a un nou cicle del Cine-pícnic a la platja de la Picòrdia d'Arenys de Mar per gaudir #catalàalcinema en el millor ambient.

Els dimarts 14, 21 i 28 de juliol, a les 10 del vespre, podreu tornar a gaudir d'una bona pel·lícula mentre sopeu i us relaxeu aprofitant la brisa que ens porta el mar.

• 14 de juliol: Operació Cacauet: l'esquirol Surly i el seu amic Buddy pla- negen donar el gran cop de la seva vida a una botiga de fruits secs. Pràcticament sense adonar-se'n, es veuen involucrats en l'atracament a un banc que alhora estan planejant uns gàn- gsters.
  • 21 de juliol: La gran seducció: els habitants de Tickel Head, un llogaret de la costa de Canadà es veuen obligats a viure de subsidis. El seu destí pot canviar quan una empresa vol instal·lar una peti- ta fàbrica, però amb una condició: que el poble tingui un metge resident. Els habitants no ho veuen possible, però aviat s'as- sabenten que un jove doctor haurà de passar un mes al poble. Conscients de la seva única possibilitat, decideixen convertir el poble en el lloc ideal per a convertir-se en la llar del metge. Ai- xí comença la gran seducció.
  • 28 de juliol: The amazing Spiderman 2: la vida de Peter Parker està molt ocupada. Entre lluitar contra els dolents i passar temps al cos- tat de la persona que estima, Gwen, la graduació a la seva es- cola secundaria s'acosta a tota velocitat. Peter no s'ha oblidat de la promesa que va fer a Gwen de protegir-la estant lluny, però és una promesa que no pot complir. Les coses canviaran per en Peter quan apareix un nou dolent, Elktro, i torna un vell amic, Harry Osborn, moment en que Peter descobreix noves pistes sobre el seu passat

Parteja