Nòvas ← d’Autras notícias

La Plataforma per la Llengua i l'Ajuntament de Vila-real acorden accions de promoció del valencià

Els representants de Plataforma per la Llengua al País Valencià, Manuel Carceller i Antoni Royo, s'han entrevistat amb el primer tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Vila-real, Pasqual Batalla, i les tècniques municipals de Normalització Lingüística.

El contacte ha servit per preparar l'activitat del Correllengua, que se celebrarà a Vila-real durant la segona quinzena del proper setembre, i que comptarà amb la col·laboració d'Acció Cultural del País Valencià i de Plataforma per la Llengua. L'activitat de promoció del valencià,  que  farà també homenatge a l'artista Ovidi Montllor, té programats actes als col·legis de Primària, amb animació teatral, i també una cercavila cívica, que se celebrarà el dissabte 26 de setembre, amb particpació d'alumnes i pares i mares dels col·legis, a més de la colla de dolçainers, dels gegants de la vila i de grups culturals de la ciutat de la Plana.

Cal destacar que l'Ajuntament de Vila-real ha patrocinat l'edició de les publicacions de Plataforma per la Llengua, en concret de Buna al valencià, adreçada a la comunitat immigrant d'origen romanés.

Parteja