Nòvas ← d’Autras notícias

Ximo Puig ja ha rebut 500 "Packs d'emergència" per reanimar el valencià!

La Plataforma per la Llengua ha posat en marxa una nova campanya per reclamar al nou govern valencià que la defensa de la llengua siga un dels punts claus de la seua política a través de l'enviament per correu electrònic d'un "Pack d'emergència" al futur president, Ximo Puig. Envia-ho tu també i fes que el valencià torne a bategar!

En menys d'una setmana, més de 500 persones heu fet arribar al futur nou president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, un correu electrònic demanat que aplique unes mesures d'emergència pel valencià a través del web www.estimoelcatalà.cat

1. NORMALITAT. Que esdevinga la llengua d'ús normal i general d'administracions.

2. GARANTIA. Que se'n garantisca l'ús per part dels parlants amb el "Deure de coneixement passiu de la llengua pròpia".

3. DISPONIBILITAT. En tots els àmbits no oficials, com el socioeconòmic, laboral, serveis, consum i oci.

4. MITJANS DE COMUNICACIÓ. Garantir els mitjans en valencià i la recepció de totes les emissions de la resta de l'àrea lingüística.

Volem aconseguir arribar a la xifra de 10.000 enviaments i necessitem la teua ajuda!

1. Entra al web estimoelcatalà.cat i envia el "Pack d'emergència" al nou president de la Generalitat Valenciana.

2. Fes difusió de la campanya a través de les xarxes socials #bategavalencià:

• Posa't la imatge "Jo vull viure plenament en valencià" als teus perfils i anima a les teues amistats a fer el mateix!

• Comparteix el vídeo de la camapanya

Entre tots, farem que el valencià torne a bategar!

Parteja