Nòvas ← d’Autras notícias

II Concurs de Scrabble en català de Sant Joan a Canet de Mar

El pròxim dimecres 24 de juny, festivitat de Sant Joan, el Club de Scrabble en català de Canet de Mar i la secció local de la Plataforma per la Llengua del Maresme organitzem el II Concurs de Scrabble en català de Sant Joan a la planta baixa de la masoveria del centre cívic i cultural Vil·la Flora de Canet de Mar. Vine i participa-hi!

El II II Concurs de Scrabble en català de Sant Joan començarà a les quatre de la tarda i finalitzarà, aproximadament, a les vuit del vespre. El concurs es regirà pel diccionari oficial en català de Scrabble, que reuneix tant el Diec com el GDLC.

Hi haurà trofeus per als tres primers classificats, per a la millor jugada amb la <Ç>, per al nombre màxim de Scrabbles i per al millor jugador local!

Inscripcions:

Pots inscriure't al concurs fins el dia 23 de juny enviant un correu electrònic a plcanet@plataforma-llengua.cat o el mateix dia 24 de juny abans de començar el concurs.

Les places són limitades! Per aquest motiu, us recomenem fer la vostra inscripció amb la màxima antelació possible!

Parteja